VERS & PUUR in beeld door waardebonnenactie De Èchte Groenteman
De komende weken delen De Èchte Groenteman ondernemers waardebonnen uit met smaakvolle acties. Door deze actie worden de verse en pure producten extra onder de aandacht gebracht. Koopt de klant een bepaalt product of komt de besteding uit boven een bepaald bedrag? Dan staan er heerlijke producten voor ze klaar!
Ieder jaar organiseert Stichting De Èchte Groenteman meerdere acties voor alle aangesloten ondernemers. Dit keer is het een waardebonnenactie. Enerzijds worden de verse en pure producten van specialist uitgelicht en anderzijds worden de terugkerende klanten beloond.
William van der Vegt aan het woord
Een nieuwe actie vanuit Stichting De Èchte Groenteman? Dan is de groente- en fruitspeciaalzaak van William van der Vegt er klaar voor. “Ik vind het fijn dat dit soort initiatieven bestaan, want zelf ben je al zo druk met de alledaagse dingen. Een actie zoals dit grijp ik dan aan om onze producten weer op een andere manier onder de aandacht te brengen.” zegt William. Elke klant die afrekent in de winkel krijgt een waardebon mee. William geeft aan: “De reacties zijn soms wat lastig te peilen. De één reageert geïnteresseerd en de ander stopt de waardebon zonder iets te zeggen in de tas. Toch zie je ze dan weer terugkomen om de waardebon in te leveren.”
Om de waardebonnenactie bekendheid te geven heeft William banners buiten gezet, staat de actie op de narrowcasting en is deze benoemd op social media. “En natuurlijk staan de waardebonkaartjes in de schappen bij de producten die meedoen. We verwachten dat straks de waardebon met de salade een groot succes gaat worden. We kunnen natuurlijk niet alles verklappen, maar dat is vooral een aantrekkelijk product voor de jongere generatie.” zegt William.
Vanuit Stichting De Èchte Groenteman krijgen de aangesloten ondernemers de flexibiliteit om de acties in te zetten op een manier die voor de ondernemers goed werkt. “Dat vind ik ook het mooie aan de stichting, dat je veel vrijheid behoud.” geeft William aan.